MYS

Efter lite bartömning i Bydalen (som för övrigt var shuukt kul!) passade jag på att åka till Åre med Jimpen för att hälsa på min saknade underbara Carolin! :D:D Där bjöds det på After Ski i Timmerstugan, fullt ÖS. Vidare hem, pizzabakning, mysmiddag, Dippan runt 22.20, daaaaans resten av natten, natti 03.00. 
Dagen efter blev en speldag på ett mysigt fik, var där i över 3 timmar SKITKUL. sen åkte vi hem till happes stuga, CarroP och ToveB kom över och vi fortsatte vår speldag med massa kortspel! MYS :)

TACK FÖR EN BRYM HELG OCH MÅNDAG+TISDAG!
Nu väntar jobb, födelsedagskalas och mera jobb. :)
puss & kram

ICAt

Kom precis hem från ICA, harjobbat 19.00-01.00 ikväll och flyttat om all barnmat.
Slitsamt men pengar+OB och snygg blir det på Traktören!! :) och snyggare kommer det att
vara när allting är klart!

Jag är en tjej som just nu, eller kanske rätt så ofta, har tur. (:

Nu ska jag mysa ner i min ännu obäddade säng i mitt ännu ostädade rum. MYS!

Juste,idag är första dagen sen jag kom hem från Thailand som jag haft tid att vara
ute i solen efter 12.00 på dagen och ej har jobbat (på förmiddagen..) skööönt!
Hade en trevlig pratstund med Linda samt med Fanny och Robin! :)

ICA under vårsolen

Helu! Igår tänkte jag f*n vad skönt att ha en jobbfri dag imorgon! Då kan jag ju passa på att ta några glas vin med Marielle m.f, vara uppe länge och soooova ut imorgon!! Så jag passade på:
Så igår blev det en sväng till Brunflo på kvällen med några sköna brudar! Påvägen dit hade vi lite problem med motorbatteriet på bilen m.m men vi händiga & starka tjejer kirrade biffen galant m lite rullning och startkablar! ;)
Var hemma hos Sofia, en hel del folk kom indrällande längs kvällens gång, mycket trevligt!! Sen åkte några av oss in till olearys och kikade läget, inget vidare där inne..

Meen imorse ringde Jon från ICA och frågade om jag kunde jobba! Så jag har jobbat där mellan 12-20 hela dagen (tack o lov utvilad och pigg ändå, men jag missade världens vårdag utomhus..) Men kul att jobba! Mycket är nytt (om inte allt!) = Mycket nytt att lära sig!

Ikväll hade jag tänkt ta tag i mitt liv igen, t.ex. lägga in bilderna från thailand på datorn..! och okej, städa rummet, rätta högskoleprovet.... o.sv! Men känner jag mig själv rätt i nuläget så händer inte mkt på min lilla lista ikväll! Snarare SKITSUGEN på att spela BRÄNNBOLL!!

s u c k

högskoleprovet.... har hållit mig hemma i Östersund och tagit en dags paus från jobbet i Bydalen. Dagen har istället bestått av fotoposé och fotoposering för ICA, en snabb visit på självaste ICA. Hittar knappt någonting där inne nu men OJ så snyggt och fräsch det kommer att bli! :)
Sen har jag suttit med högskoleprovet i flera timmar idag för att se hur svårt det kommer att vara på lördag.... och det visar sig vara så sjuuuukt svårt och jobbigt..... men vad gör man inte. På lördag gäller det iaf.

Nu ska jag springa iväg och kika klart på supersugen på tv. Sen sova, ska köra upp till fjällen imorgon igen och jobba hela dagen! Sen kör jag hem imorgonnatt!
sov gott! :)


Hej Hallå!

Lite tid över till datoranvändning och blogguppdatering de senaste dygnen!
Befinner mig uppe i härliga fjällen och jobbar på Fjällhalsen. Springer runt ungefär 10 timmar i sträck om dagarna och på kvällarna umgås jag med mina familjemedlemmar (som nu alla har åkt hem till stan och till Stockholm...) och Jimpen m.f de få timmarna som blir över!  Det har ju varit strålande sol i flera dagar i rad så kön till kassan har varit llåååång hela tiden och bonglistan ännu längre! Våfflor har jag gjort i mängder (idag har jag nog gjort uppemot 50-60 stycken!!) så nu luktar jag inte direkt rosor..

Hela familjen har varit här uppe i stugan och firat påsk, lilla tjejen Ida har blivit större och börjar få tänder :) Hann dock inte vara med alla så mycket men den lilla tiden vi fick tillsammans var ybermysig och rolig. En kväll har vi allt hunnit med att "fira livet" som lillebror uttryckte det = öl, jägermeister och skratt!

Imorgon blir det jobb 12-22, alla har hunnit bli bruna och fräsha ute i snön och solen medans alllllll min färg (den lilla jag hade) har försvunnit medans jag jobbat.. :( snöft
På torsdag blir det ett litet möte på ICA, sen ska jag sitta i ca ÅTTA timmar minst och försöka göra ett högskoleprov från datorn.... om jag orkar. Sen blir det jobb på fredag igen sen riktiga högskolaprovet på lördag, hela j'vla lördagen....

Hoppas ni alla har det bra och mår bra!
PUSS LISEN :D

RSS 2.0