Påväg till Stockholm tillsammans med lite kladdkaka, korsord & melissa horn


...

sitter hemma och programmerar .... jo du läste rätt ....
DrRacket

några dykarbilder

lina, frida, kristina och viktor


träning + kladdkaka = NO NO

självklart gjorde jag det man inte ska göra efter att man varit duktig att träna, hade en liten
bit hembakad kladdkaka i kylen och den slank allt för lätt ner i magen efter middagen..
MENMEN, det händer inte ofta och dessutom har jag en regel i min lägenhet som lyder:
Jag får inte äta något onyttigt hemma som jag inte har bakat själv hemma!
Den regeln funkar SVINbra (förutom då jag har något hembakat i kylen ;)
snart är Per Moberg på tv, vad blir det för mat?

tältar i en filt på soffan

H e j,
förstochfrämst måste jag säga att jag skaffat internet i lägenheten
idag, så hädanefter blir det nog mera inlägg på min blogg!!
Helgen har varit skön, inget plugg och hängt med roligt folk!
Erica har köpt spelet Helt hysteriskt, vilket underhöll oss både i fredags
och i lördags! likaså gjorde hemlagad pizza och rött vin i stora glas.
ikväll har jag tältat i min filt på soffan och lagat risotto
med lök & räkor. nu ska jag göra te (för ovanlighetens skull..)
och kolla på ett avsnitt Gossip Girl. Än så länge är det helg, plugget
tar jag hand om imorgon & resten av veckan.. puss och kram



RSS 2.0