redan 9e?!

Fick nyss en skön fotmassage på en plaststol på en liten marknad här i närheten, fast han tog i, han tog i så hårt att jag ibland trodde att han ville skada mig rejält med flit. Fast jag gillar när folk tar i när dom masserar, så jag ska väl inte klaga! plus att den gick på 100 baht för 40 min (ca. 20-25 kronor)  :)))

Sen gick jag på en annan nattmarknad och köpte på mig lite glasögon, för varenda liten baht jag hade kvar i plånboken.. har fått låna några småslantar av lillebror får att ha råd att sitta här och skriva lite. snyft så tragiskt det låter va.. fast nu har jag iaf glasögonen som jag planerat att köpa ett tag innan vi åker till Bangkok på onsdagmorgon!

Idag var alltså nästsista dagen på stranden, i solen (som dock fortfarande har bestämt sig för att gömma sig bakom molnen hela dagarna..) nästsista dagen liggandes på en solstol med svetten bokstavligt talat rinnandes från varenda por på kroppen på den här resan. Det var skönt på stranden, svalkande ca. 25-28 gradigt vatten och lite småfläktande. Sen brummade jag hem på moppen, tog en snabbdusch och läste lite ur min bok (superbra, den heter eat, pray, love) sen åkte vi ungdomar till lotus för att äta och shoppa! :)

ledsen att det inte blir några bilder det här inlägget heller, har glömt att ta med mig kortläsaren..
fick för övrigt lägga över alla bilder på mammas dator igår, så att jag kunde radera bilder eftersom mitt minneskort redan är fullt. 852 bilder är det!

AJA, sitetr här själv på ett internetcafé och filosoferar och skriver med kult folk på facet! men nu känner jag att det börjar bli dags att röra sig hemåt, mot lite kortspelande och fika (som är över från min födelsedag heheh)
imorgon är sista dagen här, vad fort det har gåttt!!! paniksola i solen bakom molnen imorgon som gäller alltså, man får nöja sig med de få strålar som ändå kommer igenom, som vi nog allihop  har lyckats att bränna oss på den här resan! :P

godnatt gott folk! värmen hälsar! puss

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hoppas du har det fint min fina! <3

2010-08-10 @ 17:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0