THAILAND MY FRIEND

hinner med att slänga upp 3 bilder och skriva liiite text idag!
Här ser ni tre bilder på första doppet, dagen och solningen i Thailand! :)
och som ni ser betyder det inte ÖSregn 24/7 bara för att det just nu är
regnperiod i Thailand ;) (som jag trodde att det skulle göra)
Det är sjuukt härligt här, fattar dock fortfarande inte att jag är här IGEN.
Livet leker och jag är glad, ska snart ta mopparna vidare och shoppa lite med
syster Emma, Lina och Frida! Idag har det varit mulet hela dagen, men det
har faktiskt bara varit skönt! Men tro inte att jag svettas mindre för det.....
HA en toppendag där hemma!!!! PUSSS :D

och oskar om du läser detta: GRATTIS min underbara vän!
En annan rolig grej är att thailändare här känner igen mig, ehehe

Kommentarer
Postat av: Oskar

Tack Lisa :D:D

2010-07-30 @ 15:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0