fick lust

HEJ. det var länge sen. Fick plötsligt lust att lägga upp ett inlägg.
Just nu är vi inne i tenta-p,(= plugg dygnets alla timmar i en hel vecka),
det är kämpigt och slitsamt och pressande. men snart är det över, och
idag klarade jag nog faktiskt en kontrollskrivning i Linjär Algebra!!!! :)
äntligen llite belöning för allll slit!
Annars är livet härligt, lite småsjuk o så, men det blir väl alla när man inte
vet hur man ska klä sig. (för varmt för vinterkläder, för kallt för höstkläder)
från sommar till höst. tiden går fort...
kommer hem tidigast 23 december som det ser ut nu.. Länge dit, saknar
sååå många där hemmaa. tjejen på bilden ovanför är t.ex en av dom.
Nu laddar jag inför högskoleprovet som jag ska skriva imorgon. Sen ska
jag faaaan ut och festa imorgon, för det är jag värd!
saknar eeeer ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0