Akuten

Natten tillbringades på akuten tillsammans med ericagumman.
Varför? Jo, erica och jag fick syn på varandra precis när jag kom
in på krogen igårkväll, när vi skulle krama om varandra så ramlade
vi på en liten trappa bredvid oss.. Erica lyckas bryta foten på MINST
två ställen?! Fattar ingenting, hur gick det till? ..... :/ nu väntar en
operation..
---------------------------------------------------------------------------------
Ikväll ska jag på massfödelsedagskalasförfest hemma hos Erik, får
se hur kvällen slutar, inte direkt så taggad efter det som hänt :/
Det är iaf KraValentine (en fest på universitetsområdet, overallen
ska på) Tänk att det finns en alla-hjärtans-dag ändå, fin dag det :)
----------------------------------------------------------------------------------
Imorgon kommer nog min syster AnnaCarin hit med lilla Ida gumman,
kika in min lägenhet sen blir det nog fika på stan. Det ska bli kul!
Det var det.. PUSS OCH KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0