kallt Linköping

HALLå.
Idag klamrade jag mig upp ur sängen rätt så tidigt (för att ha gått och lagt mig efter 4)
AnnaCarin och Ida var nämligen påväg hit till mig här i Linköping för att hälsa på!
Jag visade mig lägenhet, sen åt vi god mat & drack chai Latte på By George och busade
med busungen Ida. Grymt roligt!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ikväll ska jag nog sitta och programmera lite (det är faktiskt rätt så roligt!) & jobba på
lite med projektplanen till vårt projekt (som handlar om cancer och strålning).
Men det blir nog mest chiiilll i soffan och lite Sex And The City såklart. <3
Puss

Kommentarer
Postat av: Anki

vad kul att du börjat blogga igen.

Kom ihåg att jag saknar halsduken. Har du fått den av Julius? kram

2011-02-13 @ 21:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0